Gestió de recursos humans

Gestió de recursos humans

Gestió del talent, més fàcil que mai

Hooba Recursos humans és l’eina ideal per estalviar temps, complir la normativa i optimitzar la gestió del teu equip. Tot des d’una plataforma intuïtiva i 100% digital amb funcionalitats avançades: control horari, absències, documents i molt més.

Portàtil gratis Kit Digital subvenció Sol·licita el Kit Digital

Ens encarreguem de tot · Fàcil, ràpid, i sense cost per a tu

  • Tria fins a solucions (100% subvencionades):*

Adreça

Activitat econòmica

Dades representant de l'empresa:

+ Afegir atorgant
  • Registre horari digital

    Controla las horas de entrada y salida de manera automática y legal. Fichaje desde tablet o móvil con geolocalización.
  • Gestió d’horaris

    Crea i assigna horaris adaptats a cada empleat: torns rotatius, horaris fixos, jornades parcials i teletreball.
  • Control d’absències

    Gestiona vacances, baixes i permisos de forma centralitzada. Sol·licituds i aprovacions ràpides en un sol clic.
  • Jornades personalitzades

    Ofereix flexibilitat horària i teletreball per adaptar-te a les necessitats del teu equip i millorar el seu benestar.
  • Centralització documental

    Contractes, nòmines i informes disponibles en un únic espai segur. Divisió automàtica de documents massius.
  • Múltiples centres

    Organitza equips i recursos humans de diferents ubicacions des d’una única plataforma centralitzada.
  • Registre horari digital

    Controla las horas de entrada y salida de manera automática y legal. Fichaje desde tablet o móvil con geolocalización.
  • Gestió d’horaris

    Crea i assigna horaris adaptats a cada empleat: torns rotatius, horaris fixos, jornades parcials i teletreball.
  • Control d’absències

    Gestiona vacances, baixes i permisos de forma centralitzada. Sol·licituds i aprovacions ràpides en un sol clic.
  • Jornades personalitzades

    Ofereix flexibilitat horària i teletreball per adaptar-te a les necessitats del teu equip i millorar el seu benestar.
  • Centralització documental

    Contractes, nòmines i informes disponibles en un únic espai segur. Divisió automàtica de documents massius.
  • Múltiples centres

    Organitza equips i recursos humans de diferents ubicacions des d’una única plataforma centralitzada.

I a més a més...

  • Accés al núvol
    Gestiona-ho tot des de qualsevol dispositiu, quan ho necessitis.

  • Gestió multiusuari
    Assigna permisos i controla l’accés del teu equip.

  • Integració amb altres eines
    Connecta Hooba amb les teves plataformes habituals gràcies a l’API.

  • Disseny responsive
    Una experiència fluida i adaptada a qualsevol pantalla.

  • Compliment normatiu
    Registre horari legal i protecció de dades garantida.

  • Suport i formació
    T’acompanyem amb formació inicial i ajuda continuada.

  • Manteniment evolutiu
    Actualitzacions automàtiques i millores constants.

  • Vídeotutorials pas a pas
    Guies clares perquè treguis el màxim partit a l’eina.

  • Escalabilitat total
    Una eina que creix amb el teu equip i les teves necessitats.

Imports

Totes les nostres solucions digitals són 100% subvencionables pel Kit Digital. La continuïtat amb qualsevol solució després del període subvencionable és opcional i sempre et demanarem el consentiment abans de renovar-ne la llicència d'ús.
M'INTERESSA!

Segment Kit Digital I (fins a 49 treballadors)

Inclou subscripció durant 12 mesos per a 49 usuaris i la definició, parametrització i càrrega de dades.

6.000 €

Segment Kit Digital II (fins a 9 treballadors)

Inclou subscripció durant 12 mesos per a 9 usuaris i la definició, parametrització i càrrega.

3.000 €

Segment Kit Digital III (fins a 2 treballadors)

Inclou subscripció durant 12 mesos per a 2 usuaris i la definició, parametrització i càrrega de dades fins a 15 hores.

2.000 €

Import subvencionable Kit Digital

fins a 6.000 €

Import a pagar

0 €

I si vols seguir a partir del 13è mes:*

Quota mensual (mínim 5 usuaris)

3 € / usuari
* Sense permanència ni renovació automàtica.
Preus subjectes a variació.

Encara tens dubtes?

Consulta algunes de les preguntes freqüents de la subvenció del Kit Digital i l'ordinador 100 % subvencionat.

  • Què és el Kit Digital?

    El Kit Digital és un programa d'ajudes econòmiques per impulsar la digitalització de pimes i autònoms amb fins a 250 treballadors, segons el segment. Aquesta iniciativa està subvencionada a fons perdut pels fons europeus Next Generation EU.

  • Qui pot sol·licitar el Kit Digital?

    Poden sol·licitar el Kit Digital els autònoms i empreses segons els següents segments:

    • Segment III: Autònoms i empreses amb 0 a menys de 3 treballadors.
    • Segment IV: Empreses entre 50 i menys de 100 treballadors.
    • Segment V: Empreses entre 100 i menys de 250 treballadors.
  • Quins requisits s’han de complir?

    Per sol·licitar el Kit Digital, cal ser una empresa, petita empresa, microempresa o autònom amb seu a Espanya. Segons el segment, poden optar-hi negocis amb fins a 250 treballadors. A més, és imprescindible:

    • Estar al corrent de pagament amb la Seguretat Social i Hisenda.
    • Tenir una antiguitat mínima de 6 mesos amb activitat econòmica.
    • No presentar balanços negatius en els últims 3 exercicis.
  • Qui pot beneficiar-se de l'ordinador gratis?

    La subvenció del Kit Digital d'ordinador portàtil Kit Digital o de sobretaula se'n pot beneficiar qualsevol empresa o autònom amb seu a Espanya que tingui fins a 3 treballadors (0, 1 o 2). Cal estar al corrent de pagament de les obligacions amb la Seguretat Social i amb Hisenda. L'empresa o l'autònom ha de tenir una antiguitat mínima de 6 mesos amb activitat econòmica.

  • Puc demanar només l'ordinador?

    No. Per demanar l'ordinador portàtil del Kit Digital, Red.es especifica que 'Aquells beneficiaris que optin per la formalització d'Acords de la Categoria de «Lloc de treball segur», hauran de tenir validat un o més Acords de Prestació de Solucions de Digitalització per qualsevol altra Categoria de Solució de Digitalització d'entre les previstes a l'article 18.2 de les Bases Reguladores.'

    Per tant, és imprescindible sol·licitar un Kit d'ordinador + una altra solució, com Web, programa de Facturació electrònica o programa de Recursos humans. 

  • Com puc sol·licitar el Kit Digital?

    Omple el formulari que trobaràs a la capçalera d'aquest web per realitzar la sol·licitud de la teva subvenció del Kit Digital. Tan sols trigaràs 30 segons! Un cop omplert el formulari hauràs de signar l'Autorització de Representant Voluntari per tal de delegar la tramitació a l'entitat tramitadora.

  • Cal avançar l’IVA per sol·licitar el Kit Digital?

    Sí, però es pot compensar en la declaració trimestral. Com que l’empresa proveïdora està a Canàries, no cal avançar l’IVA per a solucions de software (gestió/facturació i recursos humans). En canvi, per a serveis de web/botiga online, SEO o l'ordinador, sí que s’ha d’avançar.

  • Quant temps triga l’administració a donar una resposta?

    L’administració sol trigar aproximadament 6 setmanes a resoldre la sol·licitud del Kit Digital, encara que aquest termini pot variar segons el volum de demandes. Us contactarem tan bon punt tinguem una resposta.

  • És obligatori renovar les solucions?

    No. No hi ha cap permanència. El Kit Digital subvenciona la implementació de les solucions i llicència d’ús durant 12 mesos. Després d’aquest període es pot escollir si renovar o no les llicències.

  • Què és el Kit Digital?

    El Kit Digital és un programa d'ajudes econòmiques per impulsar la digitalització de pimes i autònoms amb fins a 250 treballadors, segons el segment. Aquesta iniciativa està subvencionada a fons perdut pels fons europeus Next Generation EU.

  • Qui pot sol·licitar el Kit Digital?

    Poden sol·licitar el Kit Digital els autònoms i empreses segons els següents segments:

    • Segment III: Autònoms i empreses amb 0 a menys de 3 treballadors.
    • Segment IV: Empreses entre 50 i menys de 100 treballadors.
    • Segment V: Empreses entre 100 i menys de 250 treballadors.
  • Quins requisits s’han de complir?

    Per sol·licitar el Kit Digital, cal ser una empresa, petita empresa, microempresa o autònom amb seu a Espanya. Segons el segment, poden optar-hi negocis amb fins a 250 treballadors. A més, és imprescindible:

    • Estar al corrent de pagament amb la Seguretat Social i Hisenda.
    • Tenir una antiguitat mínima de 6 mesos amb activitat econòmica.
    • No presentar balanços negatius en els últims 3 exercicis.
  • Qui pot beneficiar-se de l'ordinador gratis?

    La subvenció del Kit Digital d'ordinador portàtil Kit Digital o de sobretaula se'n pot beneficiar qualsevol empresa o autònom amb seu a Espanya que tingui fins a 3 treballadors (0, 1 o 2). Cal estar al corrent de pagament de les obligacions amb la Seguretat Social i amb Hisenda. L'empresa o l'autònom ha de tenir una antiguitat mínima de 6 mesos amb activitat econòmica.

  • Puc demanar només l'ordinador?

    No. Per demanar l'ordinador portàtil del Kit Digital, Red.es especifica que 'Aquells beneficiaris que optin per la formalització d'Acords de la Categoria de «Lloc de treball segur», hauran de tenir validat un o més Acords de Prestació de Solucions de Digitalització per qualsevol altra Categoria de Solució de Digitalització d'entre les previstes a l'article 18.2 de les Bases Reguladores.'

    Per tant, és imprescindible sol·licitar un Kit d'ordinador + una altra solució, com Web, programa de Facturació electrònica o programa de Recursos humans. 

  • Com puc sol·licitar el Kit Digital?

    Omple el formulari que trobaràs a la capçalera d'aquest web per realitzar la sol·licitud de la teva subvenció del Kit Digital. Tan sols trigaràs 30 segons! Un cop omplert el formulari hauràs de signar l'Autorització de Representant Voluntari per tal de delegar la tramitació a l'entitat tramitadora.

  • Cal avançar l’IVA per sol·licitar el Kit Digital?

    Sí, però es pot compensar en la declaració trimestral. Com que l’empresa proveïdora està a Canàries, no cal avançar l’IVA per a solucions de software (gestió/facturació i recursos humans). En canvi, per a serveis de web/botiga online, SEO o l'ordinador, sí que s’ha d’avançar.

  • Quant temps triga l’administració a donar una resposta?

    L’administració sol trigar aproximadament 6 setmanes a resoldre la sol·licitud del Kit Digital, encara que aquest termini pot variar segons el volum de demandes. Us contactarem tan bon punt tinguem una resposta.

  • És obligatori renovar les solucions?

    No. No hi ha cap permanència. El Kit Digital subvenciona la implementació de les solucions i llicència d’ús durant 12 mesos. Després d’aquest període es pot escollir si renovar o no les llicències.

VEURE TOTES LES PREGUNTES