Facturació electrònica

Facturació electrònica

La gestió completa més simple i ràpida per al teu negoci.

Gaudeix de la millor eina de facturació intuïtiva i robusta que et permetrà gestionar millor el teu negoci.

Portàtil gratis Kit Digital subvenció Sol·licita el Kit Digital

Ens encarreguem de tot · Fàcil, ràpid, i sense cost per a tu

  • Tria fins a solucions (100% subvencionades):*

Adreça

Activitat econòmica

Dades representant de l'empresa:

+ Afegir atorgant
  • Factura electrònica

    Crea factures en format Factura-e 3.2 apte per a facturació electrònica i complint la nova normativa VeriFactu.
  • Informes d'ingressos i despeses

    Reuneix i consulta en un únic document tota la informació referent a facturació. Simple, fàcil i ràpid.
  • Pressupostos, comandes i albarans

    Agilitza el procés de venda des del primer contacte amb el client fins a l'entrega de producte o servei.
  • Gestió d'inventari

    Porta un control exhaustiu del teu inventari i optimitza la gestió del teu estoc de forma automatitzada.
  • Disponible al núvol

    Completament accessible des del núvol. Màxima comoditat per utilitzar l'eina on i quan tu vulguis!
  • Control de venciment

    Podràs controlar el venciment de totes les factures i informar-ne del pagament per garantir que tots els pagaments estan al dia.
  • Factura electrònica

    Crea factures en format Factura-e 3.2 apte per a facturació electrònica i complint la nova normativa VeriFactu.
  • Informes d'ingressos i despeses

    Reuneix i consulta en un únic document tota la informació referent a facturació. Simple, fàcil i ràpid.
  • Pressupostos, comandes i albarans

    Agilitza el procés de venda des del primer contacte amb el client fins a l'entrega de producte o servei.
  • Gestió d'inventari

    Porta un control exhaustiu del teu inventari i optimitza la gestió del teu estoc de forma automatitzada.
  • Disponible al núvol

    Completament accessible des del núvol. Màxima comoditat per utilitzar l'eina on i quan tu vulguis!
  • Control de venciment

    Podràs controlar el venciment de totes les factures i informar-ne del pagament per garantir que tots els pagaments estan al dia.

I a més a més...

  • Gestió d’articles. Gestió de clients.
  • Factures amb un disseny modern i atractiu.
  • Múltiples nivells d’accés i nivells d’accés personalitzats.
  • Camps personalitzats a articles i clients.
  • Escalable i adaptable a les necessitats de la teva empresa.
  • Actualitzacions periòdiques automàtiques.
  • Crea diferents tarifes per als teus productes i gestiona les polítiques de preu de la forma més senzilla.
  • Adaptable a qualsevol dispositiu.
  • API per integració amb plataformes de tercers.
  • Vídeotutorials per guiar-te pas a pas.
  • Suport i resolució de dubtes via telefònica o telemàtica.
  • Sessió formativa per a l'ús inicial i la gestió.

Imports

Totes les nostres solucions digitals són 100% subvencionables pel Kit Digital. La continuïtat amb qualsevol solució després del període subvencionable és opcional i sempre et demanarem el consentiment abans de renovar-ne la llicència d'ús.
M'INTERESSA!

Segment Kit Digital I (fins a 49 treballadors)

Inclou subscripció durant 12 mesos per a 49 usuaris i la definició, parametrització i càrrega de dades.

6.000 €

Segment Kit Digital II (fins a 9 treballadors)

Inclou subscripció durant 12 mesos per a 9 usuaris i la definició, parametrització i càrrega de dades.

3.000 €

Segment Kit Digital III (fins a 2 treballadors)

Inclou subscripció durant 12 mesos per a 2 usuaris i la definició, parametrització i càrrega de dades.

2.000 €

Import subvencionable Kit Digital

fins a 6.000 €

Import a pagar

0 €

I si vols seguir a partir del 13è mes:*

Quota mensual

des de 15 € / mes
* Sense permanència ni renovació automàtica.
Preus subjectes a variació.

Encara tens dubtes?

Consulta algunes de les preguntes freqüents de la subvenció del Kit Digital i l'ordinador 100 % subvencionat.

  • Què és el Kit Digital?

    El Kit Digital és un programa d'ajudes econòmiques per impulsar la digitalització de pimes i autònoms amb fins a 250 treballadors, segons el segment. Aquesta iniciativa està subvencionada a fons perdut pels fons europeus Next Generation EU.

  • Qui pot sol·licitar el Kit Digital?

    Poden sol·licitar el Kit Digital els autònoms i empreses segons els següents segments:

    • Segment III: Autònoms i empreses amb 0 a menys de 3 treballadors.
    • Segment IV: Empreses entre 50 i menys de 100 treballadors.
    • Segment V: Empreses entre 100 i menys de 250 treballadors.
  • Quins requisits s’han de complir?

    Per sol·licitar el Kit Digital, cal ser una empresa, petita empresa, microempresa o autònom amb seu a Espanya. Segons el segment, poden optar-hi negocis amb fins a 250 treballadors. A més, és imprescindible:

    • Estar al corrent de pagament amb la Seguretat Social i Hisenda.
    • Tenir una antiguitat mínima de 6 mesos amb activitat econòmica.
    • No presentar balanços negatius en els últims 3 exercicis.
  • Qui pot beneficiar-se de l'ordinador gratis?

    La subvenció del Kit Digital d'ordinador portàtil Kit Digital o de sobretaula se'n pot beneficiar qualsevol empresa o autònom amb seu a Espanya que tingui fins a 3 treballadors (0, 1 o 2). Cal estar al corrent de pagament de les obligacions amb la Seguretat Social i amb Hisenda. L'empresa o l'autònom ha de tenir una antiguitat mínima de 6 mesos amb activitat econòmica.

  • Puc demanar només l'ordinador?

    No. Per demanar l'ordinador portàtil del Kit Digital, Red.es especifica que 'Aquells beneficiaris que optin per la formalització d'Acords de la Categoria de «Lloc de treball segur», hauran de tenir validat un o més Acords de Prestació de Solucions de Digitalització per qualsevol altra Categoria de Solució de Digitalització d'entre les previstes a l'article 18.2 de les Bases Reguladores.'

    Per tant, és imprescindible sol·licitar un Kit d'ordinador + una altra solució, com Web, programa de Facturació electrònica o posicionament SEO.

  • Com puc sol·licitar el Kit Digital?

    Omple el formulari que trobaràs a la capçalera d'aquest web per realitzar la sol·licitud de la teva subvenció del Kit Digital. Tan sols trigaràs 30 segons! Un cop omplert el formulari hauràs de signar l'Autorització de Representant Voluntari per tal de delegar la tramitació a l'entitat tramitadora.

  • Cal avançar l’IVA per sol·licitar el Kit Digital?

    Sí, però es pot compensar en la declaració trimestral. Com que l’empresa proveïdora està a Canàries, no cal avançar l’IVA per a solucions de software (gestió/facturació i recursos humans). En canvi, per a serveis de web/botiga online, SEO o l'ordinador, sí que s’ha d’avançar.

  • Quant temps triga l’administració a donar una resposta?

    L’administració sol trigar aproximadament 6 setmanes a resoldre la sol·licitud del Kit Digital, encara que aquest termini pot variar segons el volum de demandes. Us contactarem tan bon punt tinguem una resposta.

  • És obligatori renovar les solucions?

    No. No hi ha cap permanència. El Kit Digital subvenciona la implementació de les solucions i llicència d’ús durant 12 mesos. Després d’aquest període es pot escollir si renovar o no les llicències.

  • Què és el Kit Digital?

    El Kit Digital és un programa d'ajudes econòmiques per impulsar la digitalització de pimes i autònoms amb fins a 250 treballadors, segons el segment. Aquesta iniciativa està subvencionada a fons perdut pels fons europeus Next Generation EU.

  • Qui pot sol·licitar el Kit Digital?

    Poden sol·licitar el Kit Digital els autònoms i empreses segons els següents segments:

    • Segment III: Autònoms i empreses amb 0 a menys de 3 treballadors.
    • Segment IV: Empreses entre 50 i menys de 100 treballadors.
    • Segment V: Empreses entre 100 i menys de 250 treballadors.
  • Quins requisits s’han de complir?

    Per sol·licitar el Kit Digital, cal ser una empresa, petita empresa, microempresa o autònom amb seu a Espanya. Segons el segment, poden optar-hi negocis amb fins a 250 treballadors. A més, és imprescindible:

    • Estar al corrent de pagament amb la Seguretat Social i Hisenda.
    • Tenir una antiguitat mínima de 6 mesos amb activitat econòmica.
    • No presentar balanços negatius en els últims 3 exercicis.
  • Qui pot beneficiar-se de l'ordinador gratis?

    La subvenció del Kit Digital d'ordinador portàtil Kit Digital o de sobretaula se'n pot beneficiar qualsevol empresa o autònom amb seu a Espanya que tingui fins a 3 treballadors (0, 1 o 2). Cal estar al corrent de pagament de les obligacions amb la Seguretat Social i amb Hisenda. L'empresa o l'autònom ha de tenir una antiguitat mínima de 6 mesos amb activitat econòmica.

  • Puc demanar només l'ordinador?

    No. Per demanar l'ordinador portàtil del Kit Digital, Red.es especifica que 'Aquells beneficiaris que optin per la formalització d'Acords de la Categoria de «Lloc de treball segur», hauran de tenir validat un o més Acords de Prestació de Solucions de Digitalització per qualsevol altra Categoria de Solució de Digitalització d'entre les previstes a l'article 18.2 de les Bases Reguladores.'

    Per tant, és imprescindible sol·licitar un Kit d'ordinador + una altra solució, com Web, programa de Facturació electrònica o posicionament SEO.

  • Com puc sol·licitar el Kit Digital?

    Omple el formulari que trobaràs a la capçalera d'aquest web per realitzar la sol·licitud de la teva subvenció del Kit Digital. Tan sols trigaràs 30 segons! Un cop omplert el formulari hauràs de signar l'Autorització de Representant Voluntari per tal de delegar la tramitació a l'entitat tramitadora.

  • Cal avançar l’IVA per sol·licitar el Kit Digital?

    Sí, però es pot compensar en la declaració trimestral. Com que l’empresa proveïdora està a Canàries, no cal avançar l’IVA per a solucions de software (gestió/facturació i recursos humans). En canvi, per a serveis de web/botiga online, SEO o l'ordinador, sí que s’ha d’avançar.

  • Quant temps triga l’administració a donar una resposta?

    L’administració sol trigar aproximadament 6 setmanes a resoldre la sol·licitud del Kit Digital, encara que aquest termini pot variar segons el volum de demandes. Us contactarem tan bon punt tinguem una resposta.

  • És obligatori renovar les solucions?

    No. No hi ha cap permanència. El Kit Digital subvenciona la implementació de les solucions i llicència d’ús durant 12 mesos. Després d’aquest període es pot escollir si renovar o no les llicències.

VEURE TOTES LES PREGUNTES